Fantasy z Morrigan w tle.

Blog o ciekawostkach historycznych, świecie "Królewskich Psów", różnicach kulturowych, rewolucjach w ludzkim umyśle wywołanych zmianami na świecie i innych sprawach wybieranych dlatego, że mnie zaciekawiły.

środa, 28 marca 2012

Życie po Pyrkonie

Po Pyrkonie trzeba wrócić do normalnego życia... co zresztą mnie akurat bardzo odpowiada. Było zabawnie, ciekawie, przyjemnie... ale czas żeby było też normalnie.
Organizatorom jestem wdzięczny za zaproszenie, słuchaczom mojej prelekcji o geometrii średniowiecznego myślenia - za uwagę a wszystkim spotkanym i fantastyuzcznym ludziom z fantazją - za to, że byli.
Na Bookieriadzie pojawiła się kolejna recenzja mojej królewskiej psiarni... taka podnosząca na duchu.
Biorąc pod uwagę zainteresowanie - przerobię referat pyrkonowy na porządny artykuł i zamieszczę tutaj.
Kusi mnie, żeby następna prelekcja pokazała ludziom możliwości tkwiące w renesansie... A zatem wkrótce nadejdzie renesans jako temat dla fantasy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz